PropellerAds

понедељак, 25. јул 2016.

VUKSANOVIĆ: RIJALITI PROGRAMI NAM UDARAJU NA PORODICU!

Pevač, koji je i pre nekoliko meseci javno rekao da smatra da su u tim programima "degenerici", sada je ponovio svoj oštar stav



Aleksandar Vuksanović, odnosno Aca Lukas, rekao je za domaću štampu da ne može da se načudi fenomenu rijalitija u Srbiji.
Pevač, koji je i pre nekoliko meseci javno rekao da smatra da su u tim programima "degenerici", sada je ponovio svoj oštar stav.

"To je gledano svuda, ja to ne umem da objasnim. A puno je degenerika. I ja sam postao konzument toga, strašno mi je, ali nekad i interesantno. Ne mogu da poverujem da tamo ima normalnih", rekao je on za "Kurir".

"Mislim da je taj koncept komune pred kamerama pre svega udarac na porodicu. Ostalo je još da se neko porodi u rijalitiju, pa da tu bebu povijamo ti, ja, neko treći… E, onda smo stvarno došli do kraja", rekao je on.

1 коментар:

  1. Pevač, koji je i pre nekoliko meseci javno rekao da smatra da su u tim programima "degenerici", sada je ponovio svoj oštar stav

    ОдговориИзбриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.