PropellerAds

уторак, 13. јун 2017.

NIKOLA KOJO: Juga je bila lepa zemlja i bilo nam je sasvim dobro zajedno!

Nikola Kojo i s povodom i bez njega voli da istakne da je Jugoslavija bila lepa zemlja i da je sasvim dobro bilo biti zajedno!



Ponosan sam da pripadam generaciji kojoj je i Jugoslavija bila mala, koja je osetila šta znači biti ponosni građanin sveta.




Nikola Kojo i s povodom i bez njega voli da istakne da je Jugoslavija bila lepa zemlja. I da je sasvim dobro bilo biti zajedno. To vreme u svim fazama uključujući i njegovo raspadanje markiralo je njegovu karijeru legendarnim scenama.

Iz intervjua za list Danas izdvajamo :
* Prema vašem dosadašnjem opusu očigledno je da vam prija da radite unutar jugoslovenskog kulturnog prostora. Budući da sada putujete u Sloveniju, šta vas veže za tu bivšu republiku?
– Kao i svuda u regionu, kako sada zovu Jugoslaviju, veže me puno prijatelja, filmovi koje sam radio, gostovanja sa predstavama, prelepa zemlja. Mladi danas ne razumeju, čak nas sa prezirom zovu izdajnicima zato što volimo delove zemlje u kojoj smo rođeni. Ponosan sam na činjenicu da pripadam generaciji kojoj je i Jugoslavija bila mala, generaciji koja je imala šansu da oseti šta znači biti ponosni građanin sveta.

* Da li postoji razlika u tome kako vidite Sloveniju danas u odnosu na vreme kada je bila u sastavu zajedničke zemlje?
– Mislim da je besmisleno sada govoriti o tome. Naročito što vaš list čitaju obavešteni i obrazovani istomišljenici koji znaju koliko smo mi ovde ruinirani u svakom segmentu i koliko su državice u „regionu“ napredovale dok se mi borimo sa raznim fobijama.
CEO INTERVJU PROČITAJTE OVDE

1 коментар:

  1. Nikola Kojo i s povodom i bez njega voli da istakne da je Jugoslavija bila lepa zemlja i da je sasvim dobro bilo biti zajedno!

    ОдговориИзбриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.