PropellerAds

субота, 9. септембар 2017.

DVE LEGENDE: Ljubisa Samardzic o susretu sa drugom Titom

Imao sam zaista veliku privilegiju da upoznam druga Tita negde 1966-e godine. Tog dana u hotelu 'Rivijera' u Puli, bila je Mira/supruga/, Jovanka Broz, Tito, bio je Edvard Kardelj i Pepca Kardelj 



Tog dana smo sedeli, u stvari i razgovarali o svemu i svacemu. U te dane secam se da je napravio jedno veliko iznenadjenje. Oni su licno pozvali Pikasa, zamolili su ga najljubaznije da napravi jedan veliki plakat. Moram da priznam zacudjujuce deluje da je Pikaso rekao: 

- Nema problema, to ce biti gratis - znaci jednom recju, postovalac veliki svetskih umetnika, istovremeno postovalac, u stvari filmskih umetnika svoje zemlje. 

Kad je bila 'Bitka na Neretvi' secam se da smo napravili jednu veliku 'dalaveru', kako bi rekle moje Nislije. Nama je titov sef obezbedjenja rekao: 


- Tito nece moci da ostane na prijemu posle 'Bitke na Neretvi'. 

Ja sam tada Bati rekao: 

- Bato,molim te ajde da ti i ja sad pred sam pocetak da ga ubedimo da ostane makar sat vremena.

Tito je trebao da ide u Split, bila neka velika festa ujutro rano u 6h. I mi direktno kod njega, Bata kod Jovanke i u jednom trenutku ja mu kazem: 

- Druze Predsednice, pa malopre su Vam rekli da necete biti sa nama da podelite veliku radost, ovo je film koji ste i Vi nekako 'radjali' zajedno sa nama i Vasa proslost je u stvari negde ugradjena u to. 

I on pita Jovanku: 

- Jel' po istoj stvari?, kaze : - Jeste. 

Dosli su, ostali su sat i po. Verovali vi ili ne, da su nas policajci jurili sto smo napravili ovaj veliki gaf, jer je trebao od premijere pa do recimo Verudele, obezbediti put. 

Najlepsa stvar se desila u stvari onda kad smo mi napravili, secam se dobro kad smo radili i napravili 'Valter brani Sarajevo' i kad smo u Sarajevu imali veliku premijeru. Velika premijera na kojoj je on bio prisutan. On je sa velikim odusevljenjem prihvatio kompletno film i kad je bio veliki skup, on je rekao: - Ovo je potpuno 'novo' lice rata. Ovo je pravi, pravcati film popularan koji ce napraviti cudo.''

1 коментар:

  1. Imao sam zaista veliku privilegiju da upoznam druga Tita negde 1966-e godine. Tog dana u hotelu 'Rivijera' u Puli, bila je Mira/supruga/, Jovanka Broz, Tito, bio je Edvard Kardelj i Pepca Kardelj

    ОдговориИзбриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.