PropellerAds

четвртак, 12. октобар 2017.

FENOMEN JUGOSLOVENSKE KOŠARKE: To što mi imamo nema niko na svetu!

To je jedinstvena košarkaška filozofija i ona se sastoji iz jedinstvene selekcije mladih talenata i jedinstvene metodike treninga – kaže trofejni strateg i proslavljeni košarkaški trener Svetislav Pešić



Proslavljeni košarkaški trener Svetislav Pešić u društvu evropskog prvaka u džudou Aleksandra Kukolja bio je gost Fakulteta za sport Univerziteta "Union - Nikola Tesla".
Iskusni stručnjak tom prilikom održao je predavanje studentima, a osim trenerskih tajni Pešić je sa mnogo žara, u svom stilu, govorio i o nekim životnim lekcijama:
 To što mi imamo, nema niko na svetu u to budite sigurni. To je jedinstvena košarkaška filozofija i ona se sastoji iz jedinstvene selekcije mladih talenata i jedinstvene metodike treninga. Možda drugi imaju bolje metode, ali su oni u svakom slučaju drugačiji.

Posle emitovanja dokumentarnog filma "250 stepenika" Pešića mnogi pitaju zašto je toliko strog:
- Ja im onda uzvratim pitanjem, a da li vam ja izgledam strogo? Odgovaraju mi da sam baš srdačan. Ne, ja nisam strog, ja sam samo zahtevan, a tu ogromnu energiju i motivaciju širim oko sebe pa i na svoje igrače. Tako stvaram radnu etiku kod mladih sportista. Radne navike se stiču u porodici. Najveći broj vrhunskih sportista, ne samo iz košarke već i ostalih sportova, koje sam imao prilike da upoznam dolaze iz familija gde su stekli vaspitanje. Leva ruka viljuška, desna nož, a ne počinje se sa jelom dok ćale nije došao, seo za sto i svima poželeo prijatno. 

1 коментар:

  1. To je jedinstvena košarkaška filozofija i ona se sastoji iz jedinstvene selekcije mladih talenata i jedinstvene metodike treninga – kaže trofejni strateg i proslavljeni košarkaški trener Svetislav Pešić

    ОдговориИзбриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.