PropellerAds

недеља, 28. август 2016.

MILA JOVOVIĆ: ŠTETA ŠTO NE ZNAM JUGOSLOVENSKI JEZIK !

Glumica Mila Jovović, rodom sa naših prostora, iznenadila je novinare domaćih medija pristankom da, makar i nakratko, govori o svojoj porodici, što inače izbegava po svaku cenu, uspela je čak i da kaže jednu reč na jeziku svog oca - „molim"!



Mila je rekla da je ogorčena zbog toga što je otac Bogić nije naučio da govori, kako je rekla, jugoslovenski jezik.
- Nažalost, otac me nije naučio jugoslovenski jezik. To me veoma ljuti. Ali, mama me je naučila ruski. Bolje mi ide ruski od jugoslovenskog - rekla je lepa glumica.
Zahvalna roditeljima
Ona je ispričala na koji način joj je emigracija izmenila sudbinu.
- Meni je emigracija u tako ranim godinama, sa mojim roditeljima, promenila život. Imali smo misiju, želeli smo da uspemo u novoj zemlji. Moj život bio je drugačiji od života dece s kojom sam odrastala u Americi. Naravno, možda se nisam igrala sa prijateljima kao druga deca, ali sam zato stekla disciplinu i odlične radne navike. Naučila sam razne veštine i sada, sa 34 godine, veoma sam uspešna. Zahvalna sam roditeljima na vaspitanju i disciplini koje su mi usadili - rekla je Mila.
Ono što je Mila, ipak, prećutala, i ono zbog čega izbegava da govori o svojoj porodici, jeste činjenica da je prelazak njene porodice u Ameriku obavijen velom misterije. Njen deda Bogdan Jovović bio je komandant vojnog područja Priština, a kasnije je postao vojni finansijski inspektor, otkrivši ubrzo veliku proneveru zlata. 
Otac osuđen na 30 godina
Pre nekoliko decenija, njen otac, Bogić Jovović, srpsko-ruski emigrant, bio je velika enigma za FBI. Bogić Jovović upisao je medicinu u Kijevu i oženio se najlepšom glumicom ukrajinske kinematografije Galinom Loginovom. Da bi se dokopali Holivuda, o kome je cela porodica sanjala, posebno glumica Galina, najpre su se preselili u London, jer je odatle Amerika bila bliža. Čim su stigli u Kaliforniju sedamdesetih godina, Bogić i njegova žena kupili su kuću u holivudskim brdima.
Tek kada je 1983. izbio skandal sa ruskom mafijom, koja je uspela da američkom zdravstvenom osiguranju uzme milijardu dolara, otkriveno je da je otac Mile Jovović bio saučesnik, kome je pripao kolač od „samo" stotinak miliona! 
Sud je utvrdio da je Bogić Jovović naduvavao račune za medicinsku negu starih i iznemoglih koji su bili na teretu državnog osiguranja. Po čitavoj Americi imao je ambulante za preventivnu negu, preko kojih je naplaćivao svoje napumpane račune. Profit od ovog ilegalnog posla ulagao je, kako je tužba mislila, u šverc droge preko Meksika. To je bio dovoljan razlog da FBI prati i tajno snima Bogića i prikuplja dokaze. Sud je bio nemilosrdan prema imigrantu lepljivih prstiju - Bogić Jovović je osuđen na trideset godina robije! 
Danas Bogić živi slobodno u Holivudu.  

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.