PropellerAds

недеља, 28. август 2016.

J.B.TITO: "SREĆAN SAM ŠTO PRIPADAM ZEMLJI I NARODU KOJI MRZI RAT!"

NOVIJA ISTORIJA POKAZUJE DA JUGOSLOVENSKI NARODI RAT OBOŽAVAJU !






''Srecan sam sto pripadam zemlji i narodu koji mrze rat i spremni su uciniti sve da bi se sacuvao mir!"


Samo desetak dana nakon kapitulacije nacisticke Njemacke, na mitingu u Ljubljani, drug Tito je izmedju ostalog rekao:
" Govorilo se da je ovaj rat pravedan rat i mi smo ga takvim i smatrali. Ali mi trazimo i pravedni zavrsetak, mi trazimo da svako bude gospodar na svome. Zasto da se nasim narodima upise u zlo sto hoce da budu u svakom pogledu nezavisni i zasto da im se ta nezavisnost ogranicava ili osporava. Mi necemo vise da budemo zavisni ni od koga, pa ma sta se pisalo i pricalo - a pise se mnogo, pise se nelijepo, pise se nepravedno, pise se uvredljivo. ''
Titove rijeci 'Tudje necemo - svoje ne damo! ' vec u prvim danima slobode, za Jugoslovene su dobile smisao i znacenje zakletve. Da 'svoje ne damo' najbolji je dokaz bio oslobodilacki rat. Da 'tudje necemo' - potvrda je u nasoj istoriji. U jednom susretu sa borcima Prve Proleterske brigade Tito je rekao:


'' Srecan sam sto pripadam zemlji i narodu koji mrze rat i spremni su uciniti sve da bi se sacuvao mir. Srecan sam sto pripadam narodu koji je u toku svoje historije toliko mnogo patio i toliko mnogo prolijevao krv za svoju slobodu i nezavisnost, a da se nikad nije tako ponio da bi tezio osvajanju tudjih teritorija. ''.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.