PropellerAds

четвртак, 12. новембар 2015.

RADKO POLIČ: Biće ponovo Jugoslavije !

PRAVI JUGOSLOVEN - GLUMAC RADKO POLIČ GOVORI O JUGOSLAVIJI I JUGOSLOVENSTVU




“Mene još zovu jugonostalgičarom, ali to izgovaraju kao psovku. Moja domovina je ceo ovaj prostor i kada dolazim u Beograd imam osećaj kao da dolazim kući. Rođen sam 1942. tokom Drugog svetskog rata, a moja porodica je izbegla u Beograd baš kad  je bilo oslobađanje."




"Ja sam Jugosloven i znam da ćemo nekada, kad-tad, ponovo biti zajedno. Naše granice su sada veće od kineskog zida. Zatvaramo se u političke i ideološke atare i ne možemo probiti kroz te zidove... Ali mi smo braća, ili polubraća. Svi smo Sloveni. Ali kad god treba nešto važno da se rešava u Kraljevini Jugoslaviji ili u SFRJ, mi uzmemo pa se pokoljemo, što reče Andrić”. 
"Bio je to najprljaviji i najkrvaviji rat na Balkanu i verujte mi da ću se ja ubiti ako opet počne nešto ovako."



15 коментара:

  1. Veliki covek, glumac i umetnik. Sve najbolje u zivotu i nadamo se svi da su ratovi zauvek zavrseni...

    ОдговориИзбриши
  2. Veliki covek, glumac i umetnik. Sve najbolje u zivotu i nadamo se svi da su ratovi zauvek zavrseni...

    ОдговориИзбриши
  3. Nažalost,ono što se jednom raspadne,ni bog ga ne sastavi v prvotno stanje....pozzz za Rac

    ОдговориИзбриши
  4. Nažalost,ono što se jednom raspadne,ni bog ga ne sastavi v prvotno stanje....pozzz za Rac

    ОдговориИзбриши
  5. To je pravi čovek koji sebi smatra Jugosllovenom .. Bilo je sve lepo pre kad smo nii jean narod ...,

    ОдговориИзбриши
  6. To je pravi čovek koji sebi smatra Jugosllovenom .. Bilo je sve lepo pre kad smo nii jean narod ...,

    ОдговориИзбриши
  7. daj bože više ovakovi ljudi.

    ОдговориИзбриши
  8. Dragi Radko, dabogda se ostvarilo !! Iz Tvojih usta u narodne usi, ako ih jos imaju!! Nadam se da voda nije usla u usi nasih naroda pa nista ne cuju !!


    ОдговориИзбриши
  9. Ja se potpuno slažem sa Ratkom.Jugoslavija nije prosti zbir naroda sa ovih prostora,ona je mnogo više.Jugoslavija je stanje svijesti naših naroda heterogenih kultura,tradicija,jezika,religija da se živi u zajedništvu sa puno tolerancije.Zato smatram da Jugoslavija ima budućnost.

    ОдговориИзбриши
  10. I ja se u potpunostislazem sa Ratkom. U SFRJ smo zivjeli zivotom dostojnog sa uzivanjem covjekovih prava i interkulturnom integracijom u pravom smislu ovog pojma. To se moze ponoviti i unapredzivati...samo sa dobrom voljom i dogovorom ...

    ОдговориИзбриши
  11. Bio je to život bez brige! Unutarnji izdajnici,posvađali narode i opljačkali čitav Jugoslavenski prostor!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Partizanske generacije se ne damo imaš prav Ratko
      drži se vsaj jaz se popolnoma strinjam z teboj.

      Избриши
  12. Teško da će posle svega biti nove Jugoslavije. Srbi pre svih, dali su najveće žrtve za tu zemlju i skupo su platili to zajedništvo.Vreme i događaji pokazali su koliko su Srbi bili naivni. Koliko god ja volela i žalila za Jugoslavijom, ne verujem da kod većine Srba ima želje i volje, posle svega, za bilo kakvom zajednicom sa Slovencima i Hrvatima.

    ОдговориИзбриши
  13. rATKO NEMOJ SE UBIJATI PUSTI BUDALE TREBAŠ NAM ! pusti budale i njima će doći kraj. Setimo se ove maksime. VLADARI DOLAZE I PROLAZE A NAROD OSTAJE ALI MU I PAMET JEDNO VREME NEDOSTAJE, KADA PAMET STIGNE ONDA SE NAROD NA NOGE DIGNE!

    ОдговориИзбриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.