PropellerAds

недеља, 22. новембар 2015.

DŽEVAD PREKAZI: Vaspitavan sam kao Jugosloven

Vaspitavan sam kao Jugosloven i uživao sam svaki put dok sam pevao „Hej, Sloveni“. To što i danas mislim da sam nekad živeo u najlepšoj zemlji - to je moje pravo i niko ne može da mi ga oduzme” - izjavio je legendarni fudbaler Partizana.




Jedna od fudbalskih zvijezda jugoslovenskog fudbala sedamdesetih i osamdesetih godina prošlog vijeka i legendi beogradskog „Partizana“, Dževad Prekazi razgovarao je sa novinarima o fudbalu, ali i bivšoj SFRJ. 

Smeta vam što vam mediji često traže komentare povodom fudbalskih problema s Kosovom?
“Ne ljutim se ja zbog toga što zovu, ali ja nemam šta da kažem povodom toga. Živim u Beogradu, od 16. godine sam u Partizanu,a dok sam bio u rodnoj Kosovskoj Mitrovici, vaspitavan sam kao Jugosloven i uživao sam svaki put dok sam pevao „Hej, Sloveni“. To što i danas mislim da sam nekad živeo u najlepšoj zemlji - to je moje pravo i niko ne može da mi ga oduzme”.




Moja vera - Če Gevara!

U nedavnoj ispovesti za magazin Nedeljnik, Prekazi je, objašnjavajući tezu Zvezdinih navijača da je Partizan muslimanski tim, rekao šta za njega predstavlja religiju.
“Ne razumem ni to. Ko je živeo u državi Jugoslaviji? Kakve to veze ima? U Partizanu su igrali fudbaleri, mislim da je Partizan fudbalski tim. Zar je toliko bitno ko si i šta si? Ja sam po nacionalnosti Albanac. I šta sad? Moja žena je Srpkinja. I šta sad? Moja vera je Če Gevara. Za dobrobit čovečanstva.


Svuda ima dobrih ljudi
U ratnim strahotama stradala je i kuća Prekazija u Kosovskoj Mitrovici.
“Imaš budale, sa svih strana. Moju majku, brata s njegovom ženom i troje dece u tom bezumlju u dva navrata su spasli ljudi koji su ih pitali: „Šta ti je Preki?“ i spasli ih. Svuda ima i dobrih ljudi. Moj najbolji drug nedavno je umro. Nisam mogao da odem na sahranu. Ali šta ćemo, život ide dalje”, rekao je Prekazi.

2 коментара:

  1. Vaspitavan sam kao Jugosloven i uživao sam svaki put dok sam pevao „Hej, Sloveni“. To što i danas mislim da sam nekad živeo u najlepšoj zemlji - to je moje pravo i niko ne može da mi ga oduzme” - izjavio je legendarni fudbaler Partizana.

    ОдговориИзбриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.