PropellerAds

недеља, 15. новембар 2015.

LEGENDA: Evo kako je čuveni Mate Parlov odgovorio na optužbe da je NACIONALISTA!

Mate Parlov, čuveni jugoslovenski bokser koji se tokom karijere okitio i zlatnom olimpijskom medaljom, bio je optužen u jednom trenutku svog života za nacionalizam.


Međutim, kako je Mate bio šampion i u ringu i van njega, on je dočekao ove kritike uz odličan odgovor koji je prosto zapanjio sve.
"Kako ja mogu biti nacionalist ako sam svetski prvak? Mnogi to ne razumeju. Nisu bili ni prvaci države, a često ni sami sebe nisu uspeli da pobede. Svet se divio mojim reuzltatima i svi su me svugde prihvatali kao svog, beli i crni, svejedno. Upoznao sam svet i ne mogu ja biti ništa nego kozmopolit. Tako ja gledam i na sport i na život", rekao je tada Mate.

1 коментар:

  1. Svaka cast sampione. Zato si i bio sampion. Sitne duse nikada u istoriji nisu cinile velika dela. Samo su skrnavile tudja.

    ОдговориИзбриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.