PropellerAds

петак, 6. новембар 2015.

Džoni Štulić: Jugoslavija je okupirana, zato ne sviram!

Ta zemlja je sada okupirana, a ja ne sviram na okupiranim teritorijama, poručio legendarni muzičar


Čuveni rok novinar Peca Popović uputio se starom prijatelju u Holandiju, u jedno malo mesto kraj Utrehta, gde Branimir Džoni Štulićživi poslednjih 25 godina u "dobrovoljnom izgnanstvu". Kako Popović zapaža, danas 56-godišnji Džoni dobru liniju čuva igrajući fudbal, kosa mu je proređena, ali duga... Osim jugoslovenskog nevažećeg pasoša, druge putne isprave nema, a objašnjava i zašto:

- Imao sam jugoslovenski pasoš. Od kada ta zemlja ne postoji, ja drugi pasoš nisam ni tražio ni imao. Na insistiranje rok novinara da, ipak, odgovori da li bi prihvatio srpsko državljanstvo, koje mu je ministar Ivica Dačić u medijima ponudio, Štulić kaže:
- Život nije bajka. Ako mi knjige nešto naprave, ako mi bude potrebna baza za rad u sledećih 20 godina, uzeću pasoš u praktične svrhe da bih mogao da radim - kaže, ne precizirajući koji bi to pasoš mogao da bude.

Priče o pregovorima za koncerte u Zagrebu i Beogradu, za koje mu se navodno nude velike pare, demantuje, a na insistiranje da kaže pod kojim uslovima bi svirao na prostorima bivše Jugoslavije, Štulić odgovara:

- Da odgovorim teoretski i uslovno na to pitanje. Znači da nema telefonije, da nema snimanja, da nema interneta, da nisam toliko važan koliko ispada da sam važan i da je ta zemlja slobodna kao što je nekada bila slobodna. Ona je sada okupirana, a ja ne sviram na okupiranim teritorijama.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.