PropellerAds

субота, 28. новембар 2015.

SVEDOČANSTVA - Zašto sam volela SFRJ

Zasto sam volela SFRJ


-Zato sto mi je obezbedjeno srecno detinjstvo
-Zato sto sam kao dete sa svojom uciteljicom mogla i da letujem i da zimujem
-Zato sto sam osecala sigurnost i nisam pozelela da zivim u bilo kojoj drugoj zemlji




-Zato sto su me roditelji naucili da volim svoje drugove,prijatelje/ ljude
-Zato sto su me roditelji naucili da nikada, ama bas nikada ne sme da me interesuje ko je koje nacionalnosti
-Zato sto sam na fakultetu imala svetski priznate profesore od kojih sam imala sta da naucim
-Zato sto sam imala priliku da se besplatno skolujem
-Zato sto sam kao dobar student sama sebi mogla da nadjem posao
-Zato jer su se cenili ljudski kvaliteti





-Zato sto sam mogla da proputujem svoju,pa i druge zemlje
-Zato sto sam se u njoj mogla uzdici kao covek sa nekim svojim kvalitetima
-Zato sto sam mogla da obezbedim sebi solidnu egzistenciju
-Zato,zato...




I jednoga dana, tamo negde devedesetih, sve se pomracilo.Obezvredjena sam kao covek, kao....kao poslednja stetocina. Ostala sam i dalje tu da budem svedok
mnogim ruznim stvarima.
-Jos milion ''ZATO'' I ''zasto?""



4 коментара:

  1. Desa svih bivsih republika slusaju price svojih roditelja koje zvuce kao bajke. Iskreno verujem da ce ta deca bez bajki zeleti stvarne bajke u svojim zivotima i cvrsto verujem u njihovu borbu za bollji zivot. Sutra bih bila u prvim borbenim redovima za njihovo bolje sutra. Moj zivot je na izmaku i u tom vermenu mogu biti nekome korisna, pomoci mu u stvaranju zivota u kome postoje bajke.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno da manipulacijama ne bih sebe dala, dala bi sebe samo u cvrsto odredjenim ciljevima.

      Избриши
  2. LEPO RECENO...ZIVOT U SFRJ DANAS LICI NA BAJKU.....U TOME JE RAZLIKA .

    ОдговориИзбриши
  3. Ovo sve ja osjećam. Ovo je sve tačno. Posebno ovo zadnje. Obezvrijeđen si kao kakav štetočina.

    ОдговориИзбриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.