PropellerAds

уторак, 16. фебруар 2016.

JAKOVČEVIĆ; Hrvatska je u raljama najrigidnijeg neoliberalnog kapitalističkog koncepta na svijetu

 Imamo milijun gladnih ljudi, dok njih 1% posjeduje 64 milijarde kuna. Gdje su ih, molim vas lijepo, zaradili ako ne u pretvorbenoj pljački? 



"HRVATSKA je u raljama najrigidnijeg neoliberalnog kapitalističkog koncepta na svijetu. Imamo milijun gladnih ljudi, dok njih 1% posjeduje 64 milijarde kuna. Gdje su ih, molim vas lijepo, zaradili ako ne u pretvorbenoj pljački? Mi moramo imati socijalnu državu. I neka nas ne plaše nekakvim bolnim rezovima. Kakvi bolni rezovi kada već sada osim Rumunjske imamo najmanju minimalnu plaću. Tko to može normalno živjeti od tri tisuće kuna?", kazao je u emisiji Bitno na Mreži TV ekonomist Drago Jakovčević.

Na pitanje gledatelja treba li smanjiti plaću političarima, dr. Jakovčević odgovara:

"Apsolutno sam protiv. Ne želim da mi Sabornik ili ministar ima malu plaću pa da se bavi koruptivnim radnjama. Neka premijer ima i 50 000 eura plaće, ali ako ga uhvatimo u krađi, teško njemu".

"Čim cijene nafte porastu mi ćemo se naći u problemima"

Jakovčević jako je skeptičan oko rasta BDP-a u Hrvatskoj.

"Mislim da će se mnogi razočarati. Naš rast posljedica je dramatičnog pada cijene nafte, a ne naših gospodarskih postignuća. Čim cijene nafte porastu mi ćemo se naći u problemima", kaže.

Osvrnuo se i na rad HNB-a.

"Ma o kakvoj mi samostalnosti govorimo? Pa gazda je onaj tko je vlasnik kapitala. Mi nemamo ni hrvatsku ni narodnu banku sve dotle dok zadovoljavamo interese kapitala. I da vas na nešto upozorim. Stalno pričamo o nekom stranom kapitalu. Kakvu smo korist od stranaca imali? Čim kupe neko naše poduzeće počnu otpuštati ljude i sebi dijeliti nagrade za uspješan rad", kazao je.

Ima i recept za uspješan oporavak.

"Plaće moraju narasti do minimalnih četiri tisuće kuna, treba smanjiti poreze na dohodak, a poslodavce zakonom natjerati da ljudima daju dostojanstvene plaće. Sramotno je da nam ljudi gladuju, da su umirovljenici na rubu očaja i da nam odlaze najbolji i najsposobniji u inozemstvo.", zaključio je.

1 коментар:

  1. Ma o kakvoj mi samostalnosti govorimo? Pa gazda je onaj tko je vlasnik kapitala. Mi nemamo ni hrvatsku ni narodnu banku sve dotle dok zadovoljavamo interese kapitala.

    ОдговориИзбриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.