PropellerAds

четвртак, 11. фебруар 2016.

Narodna milicija Bengazija se zaklinje na vernost Gadafiju i odbacuje imperijalističku „zaštitu”

U ime milostivog Boga pozdravljamo sve slavne, slobodne i dostojanstvene koji brane svoju zemlju i ne povlače se, koji su ostali na pravom putu, unutar i izvan naše voljene zemlje.



Mi smo slobodni i dostojanstveni narod grada Bengazija. Mi pomno pratimo dešavanja u političkoj sferi, pet godina nakon katastrofe i kroz šta naša voljena zemlja prolazi: propast, uništavanje, krađu, masovna ubistva i raseljavanje ljudi, kao i potpuno odsustvo vladinih institucija i odsustvo bilo kakve sigurnosti, kao i kontrolu kriminalnih grupa i milicija koje plave zemlju korupcijom.
Njihova korupcija je doprla i do kamenja.
Mi, slobodni građani Bengazija, odbacujemo izdajničku vladu Al-Saraj, odbijamo da njegovi delegati kontrolišu Libiju, mi odbijamo direktnu i indirektnu kolonizaciju, kao i stranu intervenciju u ime „naše zaštite”, a vi već znate da je stradanje libijskog naroda počelo kada su prvi put došli da „nas zaštite”.


Zahtevamo oslobađanje zatvorenika i posebno lidera Seif al-Islama i ne može biti bilo kakvih razgovora, pregovora ili napretka, ako se ne vrše preko preko njega (Seifa). Naša plemena stoje uz njega u ratu za oslobođenje i vraćanje dostojanstva i bezbednosti i narodne republike.
Mi smo verni vojnici domovine. Onima koji su proterani, kidnapovani ili zatvoreni kažemo, oružje je spremno, neprijatelj je jedan, a domovina zove na borbu.
Mi, borci za slobodu „narodnog otpora” zahtevamo povratak libijskih izbeglica i emancipaciju naših voljenih zatočenih u zatvorima tame, koji su smatrani izdajnicima od 2011. godine . Mi nismo oruđa smrti, mi smo u pravu, mi se borimo za cilj. Vaša deca će biti posvećena očuvanju svakog pedlja naše domovine.
Slogan: Bog, Moamer i Libija!


princip.info

2 коментара:

  1. U ime milostivog Boga pozdravljamo sve slavne, slobodne i dostojanstvene koji brane svoju zemlju i ne povlače se, koji su ostali na pravom putu, unutar i izvan naše voljene zemlje.

    ОдговориИзбриши
  2. U ime milostivog Boga pozdravljamo sve slavne, slobodne i dostojanstvene koji brane svoju zemlju i ne povlače se, koji su ostali na pravom putu, unutar i izvan naše voljene zemlje.

    Bog, Moamer i Libija!

    ОдговориИзбриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.