PropellerAds

среда, 2. децембар 2015.

BOGDAN TANJEVIĆ: Ukrali su mi domovinu Jugoslaviju!

Jedan iz plejade velikih trenera jugoslovenske škole košarkeBogdan Tanjević dao je u avgustu 2013. godine interviju Televiziji Slovenije ukojem je govorio o svom nacionalnom osjećanju. 



Punih četrdeset godina Bogdan Tanjević djeluje na sceni kao ponajbolji evropski košarkaški trener. 
U intervjuu za TV Slovenije 68-godišnji je stručnjak progovorio o nacionalnom osjećaju: 

"Svoju državu više nemam, jer moja država bila je Jugoslavija u punom smislu te riječi. I dan danas mislim da smo zajedno bili jači", rekao je veliki trener dodavši:

"Meni su ukrali domovinu: imate sada tih sedam državica, ali ja nemam svoju, kao ni onih dva i po miliona ljudi koji su se deklarisali kao Jugosloveni. Ja sam bio ekstremni Jugosloven. Doslovno ekstremist".


2 коментара:

  1. Gospodin Tanjevic je rekao istinu i mi se tako osjecamo, zato se nalazimo u tudjem svijetu, gdje cemo uvijek biti stranci.
    JUGOSLAVIJA JE BILA NAJBOLJA DRZAVA KOJA JA JE IKADA POSTOJALA, MISLIMO NA TITOVU JUGOSLAVIJU, sOCIJALIZAM JE NAJHUMANIJI POREDAK , KAD TAD, VRATICE SE jUGOSLAVIJA I SOCIJALIZAM, ALI MI NECEMO BITI ZIVI.

    ОдговориИзбриши
  2. Jedan iz plejade velikih trenera jugoslovenske škole košarke, Bogdan Tanjević dao je intervju Televiziji Slovenije u kojem je govorio o svom nacionalnom osjećanju

    ОдговориИзбриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.