PropellerAds

четвртак, 10. децембар 2015.

FOTO: Titov prijatelj legendarni Kirk Daglas je napunio 102 godina i evo kako izgleda

Kirk je rođen devetog decembra 1916. godine. Kao dečak je prodavao grickalice da bi zaradio dovoljno novca da kupi mleko i hleb. Kasnije je bio dostavljač novina, radio je preko 40 poslova pre nego što je postao glumac. Aktivno se bavio glumom od 1942. godine.




Poslednji film koji je snimio je "Empire State Building Murders" i to pre 8 godina.


Majkl i Kirk Daglas


Legendarni američki glumac bio je Titov prijatelj. Kirk Daglas je izrazio želju da upozna Josipa Broza, a taj zahtev je odmah upućen britanskoj ambasadi u Jugoslaviji.
U to vreme je snimao film “Scalawag”, njegov režiserski debi. Ambasador je na dužnost stupio šest meseci pre toga i sve vreme je i sam pokušavao da upozna Tita, pa mu je odmah odgovorio da nema šanse da se to dogodi. Međutim, on nije znao da i Tito želi da upozna Daglasa.

- Poslao je privatni avion po mene i razgovarali smo više od tri sata! Ispostavilo se da je gledao sve filmove u kojima sam ikada glumio. Rekao mi je da svako veče pogleda bar jedan ili dva filma, na šta sam mu odgovorio da je to definitivno više nego što sam ih ja pogledao - rekao je Daglas u nekoliko intervjua, a često se hvalio baš tim što je “iskoristio svoju slavu kako bi upoznao Tita”. Zabavljalo ga je što je njihov susret razbesneo britanskog ambasadora.

- Tito mi je rekao da svako veče gleda filmove jer ga to opušta. Tada nije morao da razmišlja o problemima. To je ono što filmovi rade, to je ono čemu zapravo služe - zaključio je Daglas, koji se s Titom sreo i kada su on i Jovanka posetili Sjedinjene Američke Države 1971. godine.


Pošto je u Vašingtonu posetio predsednika Ričarda Niksona, Tito se uputio u Holivud, gde je održan prijem samo za njega i Jovanku.
Teško je proceniti ko je od njih dvoje više uživao u pažnji svetskih zvezda, koje su došle samo da im stegnu ruku.






Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.