PropellerAds

петак, 25. децембар 2015.

SVEDOČANSTVO - Tihomir Orešković je potomak ustaše koji je klao i silovao ljude!

KO JE NOVI HRVATSKI VLADIN MANDATAR ?

Ustaški potomak čiji je djed klao ljude, danas je premijer onoga što je ostalo od SR Hrvatske.



Jedno od najstravičnijih svjedočanstava o ustaškom koncentracionom logoru Slana na otoku Pagu ispričao je devetnaestogodišnji ustaša Joso Orešković, kojeg su partizani uhvatili 1942. godine:
– Kad sam došao onamo (na Slanu), zapanjilo me kad sam vidio kako muče ljude. Došla je nova skupina zatočenika i nama je rečeno da ih odvedemo na more i ubijemo. Ja i neki moji drugovi nismo mogli. Onda su nas grdili i predbacivali nam kakvi smo to mi Hrvati i ustaše. Govorili su nam da nije ustaša onaj koji ne može s veseljem ubiti Srbina, Židova i komunista. Da nas pridobiju za ubijanje, davali su nama mladima vina i likera. Dovodili su pred nas zatočene djevojke, svlačili ih dogola i govorili da možemo uzeti koju hoćemo, ali da poslije akta moramo ubiti. Tako su neki mladići, opijeni vinom i zaneseni strašću, počeli ubijati. Ja nisam mogao. Gadilo mi se to, i to sam javno rekao. Nakon nekoliko dana stigao je iz Zagreba Maks Luburić. Došao je pogledati kako logor radi. Tek je tada počelo pravo klanje.
Sve more oko Paga bilo je crveno od krvi – priča dalje Joso Orešković -Luburiću su referirali da ja i još neki nećemo ubijati. Na to je Luburić sazvao sve ustaše, postroji nas i održao govor u kojem je rekao da su izdajice ustaštva oni koji ne mogu ubijati Srbe, Židove i komuniste. Na to je upitao tko je taj –ustaša- koji ne može ubijati. Javio sam se ja i nas još nekoliko. Rekao sam mu da sam spreman u svako doba dati život za poglavnika, da mislim da bih mogao ubiti neprijatelja u borbi, ali da ne mogu ubijati goloruke ljude, a osobito žene i djecu. Pozvao je jednog ustašu iz svoje pratnje i nešto mu šapnuo. Ovaj je otišao i donio dva dvogodišnja židovska djeteta. Lubrić mi je predao jedno dijete i rekao mi da ga zakoljem. Odgovorio sam da to ne mogu. Na to su svi oko mene prasnuli u smijeh rugali mi se i vikali – ustaša- Onda je Luburić izvadio nož i zaklao preda mnom dijete, govoreći:
– Evo ovako se radi- Kad je dijete vrisnulo i šiknula krv, oko mene se sve zavrtjelo. Zamalo sam pao. Kad sam se malo pribrao, Luburić mi je rekao da dignem desnu nogu. Digao sam, a on mi je pod nogu stavio ono drugo dijete Onda je zapovjedio: -Udri!. Udario sam nogom i zgnječio glavu djetetu. Luburić mi je prišao, potapšao me po ramenu i rekao : -Bravo! Bit ćeš ti dobar ustaša. Tako sam ubio prvo dijete. Nakon toga sam se opio do smrti. U pijanstvu sam zajedno s drugovima silovao židovske djevojke, a onda smo ih ubijali. Poslije se nisam trebao ni opijati – završio je svoje kazivanje ustaša Joso Orešković.
Nije lako postati MASON i da te Amerika dovede na vlast, imaju velike planove za naredno krvoproliće na Balkanu.

Izvor: revolucija.org

6 коментара:

  1. Ustaški potomak čiji je djed klao ljude, danas je premijer onoga što je ostalo od SR Hrvatske.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa Orešković , je bio i čuveni partizan o narodni heroj , da mu ni je mož da on deda ?

      Избриши
    2. Pa Orešković , je bio i čuveni partizan o narodni heroj , da mu ni je mož da on deda ?

      Избриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Администратор блога је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.