PropellerAds

понедељак, 7. децембар 2015.

KOŠARKAŠ U KUĆI CVEĆA - Dino Rađa posetio Titov grob

Trofejni jugoslovenski reprezentativac Dino Rađa (48) oduvek je izazivao respekt kod navijača, a ovim gestom je dokazao da je veliki čovek ne samo fizičkim rastom


Rađa u Kući cveća s radnikom obezbeđenja

Rađa u Kući cveća s radnikom obezbeđenja, Foto: Promo

Zbog košarkaških majstorija aplaudiralo mu se u Beogradu i neposredno pred rat, a ostao je i rado viđen gost u našoj prestonici bez obzira na to što mu ne zaboravljamo avgust 1995, kada se slikao sa zločincem Franjom Tuđmanom posle pada Knina.

Ne čudi što Rađa s vremena na vreme skokne do Beograda, ali su mnogi ostali iznenađeni kada su ga pre nekoliko dana ugledali na Dedinju, u Kući cveća, na mestu gde je sahranjen jugoslovenski predsednik Josip Broz Tito.


Brozov mauzolej  poseti 100.000  ljudi godišnje
Brozov mauzolej poseti 100.000 ljudi godišnje, Foto: Oliver Bunić

- Što ste u čudu? Nije mi prvi put da posećujem grob maršala Tita, gde je od pre dve godine sahranjena i Jovanka Broz. Njegov život i delo su puni kontroverzi i njegov grob nisam posetio iz nekih ideoloških razloga, već isključivo zbog znatiželje i zbog činjenice da je bio istorijska gromada. Klinac sam bio kad je umro, pa me ni emocije ne pucaju nešto posebno, ali lično obožavam istoriju i Kuća cveća je svakako mesto koje vredi posetiti. Ovaj put sam doveo neke svoje prijatelje, ja sam im na neki način bio vodič - uz osmeh priča Dino Rađa, koji je kao mališan bio Titov pionir, sa sve plavom kapom i crvenom maramom.


Dino, Titov pionir
Dino, Titov pionir, Foto: Privatna arhiva

Oni koji su se zadesili u Kući cveća tokom Dinovog obilaska proslavljenog košarkaša opisuju kao ljudinu, sasvim običnog čoveka koji je rado delio autograme i fotografisao se s turistima.

- Volim da dođem u Beograd. Nekad su to sportski događaji, poput oproštaja Aleksandra Đorđevića ili neke revijalne utakmice i uvek se u krugu prijatelja dobro provedem. Meni i celoj toj našoj generaciji košarkaša se je*e za politiku. Dokle ćemo se vraćati u prošlost, hajde da probamo da uživamo u sadašnjosti - dodaje Rađa , koji je često zbog svojih pacifističkih stavova na udaru hrvatskih medija.

1 коментар:

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.