PropellerAds

четвртак, 24. децембар 2015.

PRAVI JUGOSLOVEN - Na novu kuću umjesto zastave izvjesio sliku maršala Tita

SVAKA ČAST DRAGANE !


Dragan Nemet iz Dalja na novo izgrađenu kuću, umjesto uobičajene hrvatske zastave, objesio je uokvirenu sliku maršala Josipa Broza Tita i pivo



Slika je za mene, a pivo za kuma, rekao je Dragan Nemet
Osim velike slike Josipa Broza Tita, vlasnik je na krov objesio i dvolitrenu bocu Apatinskog piva. S ta dva simbola Nemet je proslavio izgradnju novog doma, za koji mu je hrvatska država donirala građevinski materijal.



- Nemam ja što skrivat. Sa 16 sam se učlanio u Komunističku partiju i od tada sam vjerni Titov sljedbenik. U ovom ratu sam bio vozač u JNA, i to isto ne skrivam, al’ ostao sam u Dalju jer tu je moj dom. Priznajem samo Tita - kaže Nemet.

U njegovim dokumentima stoji da je neopredijeljene nacionalnosti jer ne može više pisati da je Jugosloven. Prije tri godine pokrenuo je novu Komunističku partiju koju je htio osnovati u Vukovaru. No registraciju nove stranke nisu mu dopustili. 





1 коментар:

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.