PropellerAds

субота, 12. децембар 2015.

VLADE DIVAC: "Gledam Novaka, vidim Džordana"

Vlade Divac je napisao kolumnu o najboljem teniseru sveta i posebno opisao pogled šampiona, koji je pre toga video samo kod bivše zvezde Čukago Bulsa, Majkla Džordana.


Divac je podržao Noleta u izboru za prestižnu nagradu "Sportista godine", koju dodeljuje američki magazin "Sports ilustrejted".
U autorskom tekstu, legendarni NBA centar i predsednik Olimpijskog komiteta Srbije, biranim rečima govorio je o zemljaku, koga mnogi zaista smatraju najvećim sportistom i sportsmenom današnjice.
- Prvi put sam sreo Novaka Đokovića pre oko 10 godina, na ATP Masters turniru u Madridu. Bio je samo tinejdžer, tek počinjao, a ja sam se tek penzionisao od NBA karijere duge 16 godina i preselio se sa porodicom u prestonicu Španije. Imao sam mogućnost da odgledam nekoliko njegovih mečeva, tenis mi je omiljeni sport uz košarku i fudbal, ali to nije bio prvi put da sam čuo za njega, klinca iz Beograda- počeo je Divac.
- Mnogo sam stariji od Novaka, skoro 20 godina, ali kada sam igrao košarku u Americi, čuo sam za jako talentovanog klinca, tenisera, pa sam počeo da ga pratim. Kada je imao oko 18 godina, konačno sam imao priliku da ga upoznam i od tada smo dobri prijatelji - ističe bivši košarkaški as.
Divac takođe napominje da je svetski reket broj jedan, vratio Srbiji ponos po kome smo prepoznatljivi u svetu.

- Godinama je Srbima bilo teško da nađu nešto na šta bi bili ponosni, ali Novak nam je to omogućio. Uradio je mnogo za svoju zemlju i za svoj narod. On dobro shvata šta znači biti uzor tim klincima, ne samo u Srbiji, već širom sveta. I sve je postigao sam. Nije imao podršku sistema - počeo je samo uz pomoć svoje porodice. Kada sad pogledate njegove rezultate i sve što je postigao i kako je sve postigao, videćete njegovu volju, radnu etiku i šta je potrebno da napravite tim kakav je on sklopio - sa ponosom ističe on.
Divac se takođe nije libio da uporedi jednog od najboljih tenisera današnjice sa jednim od najboljih košarkaša svih vremena.
Majkl Džordan
Majkl Džordan
- Tokom NBA karijere, imao sam priliku da igram protiv Majkla Džordana. I Novak me podseća upravo na njega. Obojica imaju sposobnost da se koncentrišu, da "isključe" sve oko sebe i da urade pravu stvar. To je taj pogled... Novak je jedini sportista osim Majkla kojem možete da vidite u očima da će se u tom momentu nešto dogoditi i da će to preokrenuti. To je neverovatno i u Džordanovoj i u Novakovoj karijeri - napisao je Divac.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.