PropellerAds

среда, 23. децембар 2015.

VEDRANA RUDAN: Vlasnici naših života su nam rekli da je nepristojno razgovarati o novcu!

Siromaštvo nas frustrira. Šta naša sagovornica misli zašto smo danas svi toliko depresivni, neraspoloženi, pričamo o stresu, ne možemo da izađemo iz nekih životnih situacija?



– Zato što smo siromašni. Ljudi…neko… ne neko, nego vlasnici naših života su nam rekli da je nepristojno razgovarati o novcu. Dakle svi mi siromašni, koji crkavamo od gladi i jedva se održavamo na vodi, ne govorimo da smo siromašni i da nas to frustrira. Zato što to ne sme da nas frustrira i jer je to tema o kojoj se ne govori. I onda si s jedne strane bedan i nemaš šta da jedeš, a s druge strane ne smeš da kažeš da si nesrećan zato što si siromašan. I onda si kao u stresu.

Rob ili ljudsko biće. S obzirom da bavite i statusom žena, koliko je danas stresno biti žena koja mora da zadovolji raznorazne kriterijume?

– Mislim da žena mora da zadovolji samo jedan kriterijum u celom svetu, od kad ga ima, a to je da bude ropkinja muškarcu. Sve drugo su nijanse. Naravno da je to stresno. Ako pristaneš, a pristaješ jer ti druge nema, da budeš rob svom gospodaru na poslu, kod kuće, kod frizera… dakle, svi muškarci nama vladaju. E sad, koliko je to stresno? Zavisi da li si ti svesna toga da si žena, dakle ropkinja, ili misliš da si ljudsko biće. Svaka žena koja misli da je ljudsko biće je izgubljeni slučaj. Ja znam da sam ropkinja i ponašam se u skladu s tom spoznajom. Dakle borim se za svoju slobodu tamo gde mogu. A jadnice koje misle da bi mogle biti slobodne su jako frustrirane.

A kad ima negativnih komentara, da li stupa u diskusiju sa nekom osobom?
– Ne. Ja uvek mislim da sam ja u pravu. Ne postoji na svetu neko ko će meni dokazati da mislim pogrešno. Meni je žao onoga ko misli ili piše tako o meni, zato što je ili glup ili nenadahnut. Takvi me često nasmeju do suza jer ne kapiraju ili poentu, ili mene kao osobu. Takozvani loši komentari me ponekad tako dobro nasmeju i ne znače mi baš ništa.

1 коментар:

  1. Šta naša sagovornica misli zašto smo danas svi toliko depresivni, neraspoloženi, pričamo o stresu, ne možemo da izađemo iz nekih životnih situacija?

    ОдговориИзбриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.