PropellerAds

четвртак, 7. јануар 2016.

MIROSLAV ILIĆ: Najnormalnije smo slavili Božić za vreme Tita i slavlje nije bilo zabranjeno!

Sigurno se sećate kako se proslavljao Božić za vreme vladavine Josipa Broza Tita i Komunističke partije? Da li je slavlje bilo zabranjeno i da li ste krišom obeležavali radosni praznik?




MIROSLAV ILIĆ: 

- Isto kao i sad. Najnormalnije smo slavili Božić i nismo imali nikakvih problema, bar je tako bilo u Mrčajevcima. 
Ali, ispričaću vam nešto. 
Kad sam bio gimnazijalac u Čačku, sa 18 godina, Komunistička partija rešila je da omasovi svoje redove, mene je to očaralo.
Podneo sam zahtev i oni su posle nekoliko dana moj zahtev i prihvatili. I ja sam bio presrećan, verujte da je to bio jedan od mojih najsrećnijih dana u životu.

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.