PropellerAds

недеља, 17. јануар 2016.

ISPOVEST GRADJANINA HRVATSKE: "Ne samo da sam se razočarao u EU već sam i bez kruha ostao !"

EKSKLUZIVNO ZA BLOG NOVA YUGOSLAVIA -  PRENOSIMO VAM INTEGRALNO ISPOVEST GRADJANINA ONOGA STO JE OSTALO OD SR HRVATSKE





- Donedavno, mi u HR bili smo van EU . Živjelo se kako se živjelo. Vjerovao sam, jako vjerovao u EU. Dolazila su obećanja o boljem životu, vladavini zakona i zakona prava. 
Stizale su i donacije. Novčani iznosi u milionima su stizali za uređenje zemljišnih knjiga, kako bi lakše mogli uzimati nam imovinu. 
Stizale su i još stižu donacije za ekologiju kako bi ti isti donatori mogli dolaziti po čistu, ljekovitu pitku vodu. 
Ne samo da sam se razočarao u EU već sam i bez kruha ostao. 




Zapamtite za uvijek : 
EU je dobro proračunala svaki svoj donirani cent . Jugoslavija je bila pravednije društvo od EU . Trebalo ju je malo doraditi te nešto korigirati i bili bi neko i nešto. 

Tko smo mi sada ? Šta predstavljamo ? 
Ovdje se nedavno slavio " Dan neovisnosti " Ma, od koga smo neovisni ? Ma hajte ljudi dođite k sebi!


D. Radakovic

6 коментара:

  1. Jugoslavija je bila pravednije društvo od EU . Trebalo ju je malo doraditi te nešto korigirati i bili bi neko i nešto.

    ОдговориИзбриши
  2. Kzcz i kzko ce se ujediniti Jugosloveni? Zeljno ocekujemo taj trenutak, i to i nezavisno od ostalog sto cini komunisticka partija Jugoslavije (osim antifasizma, sto je potrebno da bi se zajednica odrzala).

    ОдговориИзбриши
  3. Radi se o tome da oni koji su se docepali vlasti nece to da ispuste lako iz ruku. Demokracija ne postoji, vec samo meksa ili tvrdja diktatura. Razmislite o tome.

    ОдговориИзбриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.