PropellerAds

понедељак, 11. јануар 2016.

SVEDOČANSTVO KOMANDIRA 'GALEBA': Bio sam sa Titom kod Gadafija

"O svemu ste mogli da pričate s njim. Bio je nasmejan, originalan i voleo je da se šali", priseća se Rajko Vučković, komandir mašinskog prostora na brodu mira "Galeb" 



Posebnu pažnju posetilaca privukao je zbog uniforme u kojoj se pojavio. Obučen u belo odelo, Vučković je došao da obiđe Titov grob i oda mu poštu na dan njegove smrti. 
Na Titovom brodu "Galeb" radio je četiri godine i bio je jedan od malo njih koji su imali prilike da lično upoznaju Tita.

"Mogao si slobodno da sedneš sa njim i pričaš. O svemu ste mogli da pričate s njim. Bio je originalan i uvek nasmejan. Šalili smo se često i voleo je da kaže: 'Budi vredan pa poljubi sedam'“, priča Vučković.


Rajko se seća i prvog trenutka kada je zakoračio na Titov brod i postao član njegove posade.


“Završio sam mašinsku akademiju u Puli, imao sam prosek preko devet, a deset najboljih su birali za Titov brod. Ja sam imao sreće da se nađem među njima. Imao sam neku pozitivnu tremu, šta da ga pitam, šta da mu kažem. Jedva sam čekao da nešto progovorim sa njim“, priseća se on.

Sa Titom je plovio svuda, a poslednji put je sa njim bio kod legendarnog libijskog vođe Gadafija. Ipak, najteže mu je pao trenutak njegove smrti.
"Plakao sam mnogo. Bio sam na bdenju, kao i u povorci. To su bili jako teški trenuci. Dok sam živ posećivaću mesto gde je sahranjen“, završava on.

2 коментара:

  1. "O svemu ste mogli da pričate s njim. Bio je nasmejan, originalan i voleo je da se šali", priseća se Rajko Vučković, komandir mašinskog prostora na brodu mira "Galeb"

    ОдговориИзбриши
  2. ja kao pionir i omladinac 3 puta sam se rukovao i uvijek je mi rekao i sjetio se da sam ja od djeteta do omladinca što mi daje osječaj da je bio najbolji i vrlo inteligentan čovijek i koji je volio mladež i svoj narod ,kao i ja njega dok ne umrem ,štovao sam zakon kao i ovaj ali sam imao perspektivu a sad sam izgubio jer nema tita više makar da se nismo dali prevariti to mi žao a sad patimo i živimo u agoniji mržnji i nekom ludilu neopisivom i nitko ti negarantira dali češ otič i vratiti se živ i zdrav i dočekat starost u miru

    ОдговориИзбриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.