PropellerAds

петак, 8. јануар 2016.

STARI NEŽENJA KONAČNO DOLIJAO: Ženi se Predrag Živković TOZOVAC

Predrag Živković Tozovac (80) i njegova dve decenije mlađa emotivna partnerka Emilija (Mima) (60) rešili su da pred matičarem krunišu svoju trideset pet godina dugu ljubav. 



- Venčaćemo se u krugu najbližih prijatelja, na naš diskretan način. Ne želim da pravim cirkus od svog života, u ovim godinama - objašnjava Tozovac, koji će na svom venčanju napuniti 80 godina.
- Mima je moja prava ljubav i moj izbor. Naš odnos je više od ljubavi. Ljubav bih opisao kao kratkotrajnu bolest. Mi smo u najlepšoj fazi jer smo postali prijatelji koji ne mogu jedno bez drugog. Ljubav nema veze s godinama. Mira Stupica često voli da kaže: "Živim život punim plućima i u ovim godinama", iako je u staračkom domu. Ja se slažem s njom - rekao je za Blic Tozovac
Iako je sa Mimom proživeo skoro četiri decenije života, naslednika nisu dobili. Tako je, kaže, sudbina htela.
- Nikada nisam rekao nažalost. Bavio sam se svojom sudbinom. Opterećeni svakodnevno crnim mislima, zaboravljamo da se bavimo sudbinom, a tu je ključ svega - kaže Tozovac.

1 коментар:

  1. Predrag Živković Tozovac (80) i njegova dve decenije mlađa emotivna partnerka Emilija (Mima) (60) rešili su da pred matičarem krunišu svoju trideset pet godina dugu ljubav.

    ОдговориИзбриши

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.